Despair Candy

Artist: okamisaga
Parody: danganronpa
Tags: tentacles

Despair Candy





























+422
16 pages
53 455
доп поле скриншотов
Comments (8)
Comment
Comment
  1. Joe bill
    Joe bill 30 сентября 2018 06:10 Reply
    Yo who tf put that crappy ass logo over all the good bits like cmon man
  2. Crusader
    Crusader 27 марта 2020 23:48 Reply
    Claim for all the guests and Giorno Giovanna also Communismisgood.
  3. Anti-Claimer
    Anti-Claimer 19 апреля 2020 06:45 Reply
    Dude seriously don't claim. Just let the readers enjoy it like it is. The work belongs to the artists, and shouldn't be claimed by random people. 

    As far as review goes, it's pretty decent, but I got kinda lost in the transition between hallucination and real life (if there even was one). I'd give it a solid 8/10
  4. Crusader
    Crusader 21 сентября 2020 02:48 Reply
    Oh fuck off ya wee cunt I'll do what ever I want. What are you gonna do about it complain? Like that'll stop me you dumb cunt. "Let the readers enjoy it" bitch fuck off with that gay ass shit. The work belongs to the authors? Did they post it on here? No, they didn't some random person did so shut up bout it ruining the experience cuz it ain't. Don't fuck with me kid. 
  5. Ocal123
    Ocal123 11 октября 2020 15:05 Reply
    oi cunt stop bullying people you peasant



    and stop fucking CLAIMING​ like you are the one who made this
Related comics: